.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سوالاتی که در اینجا به آن پاسخ داده میشود :

امنیت سایت چیست؟

چرا امنیت سایت مهم است؟

چه کارهایی را باید برای افزایش امنیت سایت انجام داد؟

مزایای ایمن سازی سایت چیست؟

 

امنیت سایت چیست؟

امنیت سایت راهی برای محافظت از وب سایت ها و برنامه های وب سایت در برابر هک شدن یا هرگونه دسترسی غیر مجاز است که با ایجاد یک لایه اضافی از اقدامات و پروتکل حفاظتی انجام می شود که به کاهش حملات کمک می کند. امنیت سایت کار ساده ای نیست و امنیت وب سایت ها و برنامه ها پس از آن امنیت شامل عوامل زیادی است که در امنیت وب سایت و محافظت از وب سایت نقش دارند ، مانند به روز بودن تهدیدات جدید و نحوه کاهش آن ، نظارت بر ترافیک و....



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : دو شنبه 3 آبان 1400

شومیز از واژه فرانسوی Chemise برگرفته شده که در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می شود که ابتدا به شکل آستین بلند و با دکمه های وسط ، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می شدند اما اکنون با انواع پارچه های حریر, گیپور و ریون در انواع مدل های مختلف دوخته میشوند و از آن دسته لباس هایی هستند که هم در مهمانی های ساده و هم در انواع مجلس ها میتوان آن را پوشید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بلوز مجلسی شیک , شومیز , حریر شومیز مجلسی ترکیه ای , مدل شومیز مجلسی ترکیه ای , خرید اینترنتی شومیز مجلسی , مدل شومیز حریر مجلسی , شومیز مخمل ترک , شومیز زنانه , ژورنال شومیز حریر گلدار , شومیز زنانه ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400

در فضای اینستاگرام، به کسانی که پیج شما را دنبال میکنند، فالوورهای شما گفته میشود. شما با خرید فالوور و خرید لایک ایرانی ارزان زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که اینیک امتیاز به شمار می آید. شما با خرید فالوور و خرید ویو ایرانی ارزان زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار میآید. درصورتی که اطلاعات شما درس وارد شده باشد و ایدی خود را درست نوشته باشید عکس پروفایل خود را در سبد خرید خواهید دید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 24 ارديبهشت 1400

سایت (n11) ترکیه

یکی از سایت های معتبر ترکیه در زمینه فروش محصولات مختلف و ارائه خدمات گوناگون سایت معتبر n11 است از نمونه ی مشابه این وب سایت در داخل ایران سایت دیجی کالا را می توان نام برد. سایت ان 11 با توافق دو شرکت Dogus Group ترکیه ای و SK Group کره ای در سال 2011 راه اندازی شد و به سرعت توانست به یکی از وب سایت های پر بازدید تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را بدست آورد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

ورق دکرا، ورق کینگستون در سقف و طراحی کلاسیک کینگستون (سقف طرح سفال) با ظاهری جذاب، آن را از انواع سیستم‌های سقفی متمایز می‌کند. این طرح با کنگره‌های زیبا و خاص برای هر نوع سبک معماری مناسب است. همچنین کلیه طرح‌های کینگستون دارای 50 سال ضمانت است.

از ورق دکرا، ورق کینگستون امروزه  درسقف‌های شیروانی  و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده بسیاری می شود، اما ممکن است در برابر طوفان‌ها و وزش باد شدید مقاومت چندانی نداشته باشد و یا ممکن است گرمای زیادی را به داخل خانه منتقل کند. در این مقاله می‌خواهیم سقف شیروانی را بررسی کنیم که توانسته بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. سقف سنگریزه علاوه بر زیبا بودن، از استحکام و قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار است و مهمتر از آن، قیمت مناسب دارد. اینک به بررسی سقف سنگریزه‌ای می‌پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی