.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

سایت (n11) ترکیه

یکی از سایت های معتبر ترکیه در زمینه فروش محصولات مختلف و ارائه خدمات گوناگون سایت معتبر n11 است از نمونه ی مشابه این وب سایت در داخل ایران سایت دیجی کالا را می توان نام برد. سایت ان 11 با توافق دو شرکت Dogus Group ترکیه ای و SK Group کره ای در سال 2011 راه اندازی شد و به سرعت توانست به یکی از وب سایت های پر بازدید تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را بدست آورد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

ورق دکرا، ورق کینگستون در سقف و طراحی کلاسیک کینگستون (سقف طرح سفال) با ظاهری جذاب، آن را از انواع سیستم‌های سقفی متمایز می‌کند. این طرح با کنگره‌های زیبا و خاص برای هر نوع سبک معماری مناسب است. همچنین کلیه طرح‌های کینگستون دارای 50 سال ضمانت است.

از ورق دکرا، ورق کینگستون امروزه  درسقف‌های شیروانی  و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده بسیاری می شود، اما ممکن است در برابر طوفان‌ها و وزش باد شدید مقاومت چندانی نداشته باشد و یا ممکن است گرمای زیادی را به داخل خانه منتقل کند. در این مقاله می‌خواهیم سقف شیروانی را بررسی کنیم که توانسته بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. سقف سنگریزه علاوه بر زیبا بودن، از استحکام و قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار است و مهمتر از آن، قیمت مناسب دارد. اینک به بررسی سقف سنگریزه‌ای می‌پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی