.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مدت زیادی از ورود تبلت های هیبریدی به بازار نمی گذرد و طی این مدت این دستگاه ها حضور پررنگی در بازار یافته اند.رشد بالای تنوع در برند و مدل و البته طرح و رنگ در بازار این کالا به حدی است که توجه بسیاری از کاربران تبلت، حتی آنهایی که توان مالی خرید چنین کالایی را ندارند به خود جلب کرده است.

اما این موضوع به معنی پررونقی بازار این کالا نیست، زیرا قیمت تبلت های هیبریدی که قابلیت تبدیل به لپ تاپ را دارند در حدی گران است  که کاربری آن را خاص کرده است. همچنین برخی از خریداران تبلت به دلیل عدم آشنایی درست با چنین کالایی، با وجود اینکه قدرت خرید دارند از خرید سر باز می زنند. با توجه به این موضوع در این بخش ما به معرفی این کالا پرداخته و به شما می گوییم که آیا تبلت های هیبریدی برای شما مناسب هستند یا خیر.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

اسنپ فود اپلیکیشنی جهت سفارش غذا در ایران می باشد که شما میتوانید ، امروزه با داشتن لایو منو تمام نیازهای سفارش غذای خود را برطرف کنید. در ادامه لایو منو قصد دارد شما را با مزایای خود آشنا کرده تا دیگر هیچ احتیاجی به اسنپ فود نداشته باشید.

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رستوران ها و کافی شاپ ها تمایل چندانی در به کارگیری منوهای کاغذی ندارند ، لایو منو بهترین انتخاب در این زمینه میباشد. تیم تخصصی لایو منو بر اساس سلیقه ی شما بهترین و بروزترین منوها را برای مجموعه ی شما طراحی می کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی