.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیپد پرو 2018 یکی از دستگاه‌های جدید و قدرتمند اپل محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که بازی فورتنایت (Fortnite) با نرخ 60 فریم ثانیه چقدر راحت و روان بر روی این دستگاه هوشمند اجرا می‌شود.

در حالی‌که آیپد پرو 2018 یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های هوشمند است و تجربه کاربری خوبی را برای کاربر رقم خواهد زد، هنوز هم برنامه و بازی‌های قدرتمندی وجود دارند که بخواهیم این دستگاه هوشمند را با اجرای آن‌ها به چالش بکشیم. درواقع شرکت اپیک گیمز (Epic Games) اخیرا آپدیتی جدید از بازی فورتنایت (Fortnite) را با ویژگی جدیدی منتشر کرده است. این ویژگی جدید که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این بازی شده، به نرخ فریم 60 فرم در ثانیه اشاره دارد. درواقع شاید در گذشته اعداد و ارقام در بازی‌ها چندان قابل توجه نبود اما امروزه نرخ فریم به آپشنی برای تشخصی کیفیت اجرای بازی تبدیل شده است. البته باید دستگاه میزبان نیز از این ویژگی پشتیبانی کند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: Apple , Epic Games , Fortnite , iPad Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399

نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 با  استفاده از اطلاعات در همه اشکال داده ، CRM  و ERP را متحول می کند. این امر سازمانها را قادر می سازد تا از تصمیمات واكنش در مورد كسب و كار گرفته تا بینش های فعال كه به كارمندان شما اجازه می دهد نتایج شغلی را تسریع كنند ، تکامل یابند.

نرم افزار مایکروسافت CRM به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهتر بشناسید و برای موفقیت به صورت صحیح عمل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی