.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در بین شرکت‌های دنیا تنها تعداد کمی می‌توانند نظر کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب نماید. این برندها تبدیل به شرکت‌های میلیار دلاری و شاید حتی تریلیون دلاری شوند. بی‌تردید یکی از همین برندها که توانسته دنیای اطراف ما را تغییر دهد و سبک زندگی جدیدی برای انسان‌ها رسم نماید، شرکت دل است. این برند آمریکایی کارش را در دهه‌های پیش شروع کرد و تا حالا نیز در بازار کامپیوترها حضور دارد. اما در حال حاضر بیش‌تر به تولید لپ‌تاپ‌های بالارده می‌پردازد که می‌توانند رقیب خوبی برای کامپیوترهای قابل‌حمل اپل و مایکروسافت باشند. این محصولات کیفیت بالایی دارند و از آخرین قابلیت‌ها بهره می‌برند. به‌تازگی نیز دل از محصول خود پرده برداشته که به نسل دهم پردازنده‌های اینتل محهز شده است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400

شومیز از واژه فرانسوی Chemise برگرفته شده که در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می شود که ابتدا به شکل آستین بلند و با دکمه های وسط ، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می شدند اما اکنون با انواع پارچه های حریر, گیپور و ریون در انواع مدل های مختلف دوخته میشوند و از آن دسته لباس هایی هستند که هم در مهمانی های ساده و هم در انواع مجلس ها میتوان آن را پوشید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: بلوز مجلسی شیک , شومیز , حریر شومیز مجلسی ترکیه ای , مدل شومیز مجلسی ترکیه ای , خرید اینترنتی شومیز مجلسی , مدل شومیز حریر مجلسی , شومیز مخمل ترک , شومیز زنانه , ژورنال شومیز حریر گلدار , شومیز زنانه ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 30 خرداد 1400

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی