.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت مایکروسافت همیشه به‌ خاطر نوآوری‌هایش توانسته فروش بسیاری را در بازار تجربه کند و جزو محبوب‌ترین برندهای دنیا شود. همان‌طور که می‌دانید این شرکت به تولید یک ‌سری از لپ‌تاپ‌ها به‌ نام سرفیس می‌پردازد که عموما از کیفیت و مشخصات سطح بالایی بهره می‌برند. به ‌تازگی خبرها حاکی از آن هستند که مایکروسافت می‌خواهد از لپ‌تاپ‌های جدید خود پرده بردارد. این دستگاه‌ها سرفیس پرو ۷ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ نام خواهند داشت. مثل هر دستگاه دیگری، برخی از مشخصات این کالاهای دیجیتال نیز به بیرون درز کرده است که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

با این‌که شیائومی به‌عنوان برندی در بخش موبایل‌های هوشمند شناخته می‌شود، اما این شرکت چینی در حوزه‌های مختلف مثل لپ‌تاپ نیز فعال است. امروز این برند از لپ‌تاپ جدید خود با نام RedmiBook 14 Pro پرده برداشت که قابلیت‌های فراوانی دارد و به‌ قول شیائومی برای همه کاربران مناسب است. یکی از ویژگی‌های مهم این کامپیوتر قابل‌حمل، سخت‌افزار قدرت‌مند آن است که توسط شرکت اینتل تامین شده است. البته گفته می‌شود این لپ‌تاپ فعلا در کشور چین عرضه خواهد شد و در ماه‌های آینده – به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۱۹ – به تمام کشورها ورود پیدا می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , RedmiBook 14 Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

سی آر ام یک نرم افزاری است که به آن مدیریت ارتباط با مشتریان هم می گویند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

ایسوس در زمینه ساخت رایانه و تبلت مهارت زیادی دارد و به‌تازگی نیز به طراحی و تولید مانیتورهای مخصوص کارهای حرفه‌ای و گیمینگ می‌پردازد. این شرکت قصد دارد تا چند سال آینده رقیبان خود را مثل BenQ، سامسونگ و اپل شکست دهد. از این رو به‌تازگی از نمایشگر جذاب و خارق‌العاده خود با نام ProArt رونمایی نموده که به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده و از بیش‌تر رقبای خود مشخصه‌های بهتری دارد. در ادامه می‌خواهیم با این مانیتور تایوانی بیش‌تر آشنا شویم.

مانیتور ایسوس ProArt یکی از مدل‌های بالارده و صدالبته گران‌قیمت بازار محسوب می‌شود که با کمک آن می‌توانید به ویرایش تصاویر و ویدیوها بپردازید. خوش‌بختانه این نمایشگر از کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند تا کوچک‌ترین ریزه‌کاری‌های تصاویر از قلم نیفتند. به‌طور کلی با این مانیتور هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد که مزیتی بزرگ برای محصول تایوانی به‌شمار می‌آید. روشنایی با واحد نیت اندازه‌گیری می‌شود و آزمایشات حاکی از آن هستند که مانیتور ایسوس ProArt در حدود ۱۶۰۰ نیت روشنایی دارد. این در حالی‌ست که بهترین نمایشگرهای سامسونگ تنها ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارند.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: مانیتور ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

نمایشگاه IFA زمان معرفی کالاهای دیجیتال جدید و فن‌آوری‌های تازه است. در این بین لنوو نیز از محصولات جدید خود پرده بردارد که در دسته تبلت‌ها قرار می‌گیرند. حتی به‌زودی قرار است این برند از دستگاه‌های گران‌قیمت‌تری نیز مثل لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای جدید نیز رونمایی نماید. همچنین شایعات حاکی از آن هستند که لنوو ممکن است که موبایل جدیدی را معرفی کند. بگذریم! تبلت‌های جدید برند چینی لنوو Yoga Smart Tab و لنوو Smart Tab M8 نام دارند که نسبت به نسل قبلی ارتقای چشم‌گیری یافته‌اند و حالا از تکنولوژی‌های بیش‌تری بهره می‌گیرند. در ادامه با این تبلت‌ها بیش‌تر آشنا خواهیم شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: لنوو , Smart Tab ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی