.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 24 ارديبهشت 1400

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 24 ارديبهشت 1400

در فضای اینستاگرام، به کسانی که پیج شما را دنبال میکنند، فالوورهای شما گفته میشود. شما با خرید فالوور و خرید لایک ایرانی ارزان زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که اینیک امتیاز به شمار می آید. شما با خرید فالوور و خرید ویو ایرانی ارزان زمینه را برای جذب فالوور و لایک باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار میآید. درصورتی که اطلاعات شما درس وارد شده باشد و ایدی خود را درست نوشته باشید عکس پروفایل خود را در سبد خرید خواهید دید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 24 ارديبهشت 1400

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

سایت (n11) ترکیه

یکی از سایت های معتبر ترکیه در زمینه فروش محصولات مختلف و ارائه خدمات گوناگون سایت معتبر n11 است از نمونه ی مشابه این وب سایت در داخل ایران سایت دیجی کالا را می توان نام برد. سایت ان 11 با توافق دو شرکت Dogus Group ترکیه ای و SK Group کره ای در سال 2011 راه اندازی شد و به سرعت توانست به یکی از وب سایت های پر بازدید تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را بدست آورد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

ورق دکرا، ورق کینگستون در سقف و طراحی کلاسیک کینگستون (سقف طرح سفال) با ظاهری جذاب، آن را از انواع سیستم‌های سقفی متمایز می‌کند. این طرح با کنگره‌های زیبا و خاص برای هر نوع سبک معماری مناسب است. همچنین کلیه طرح‌های کینگستون دارای 50 سال ضمانت است.

از ورق دکرا، ورق کینگستون امروزه  درسقف‌های شیروانی  و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده بسیاری می شود، اما ممکن است در برابر طوفان‌ها و وزش باد شدید مقاومت چندانی نداشته باشد و یا ممکن است گرمای زیادی را به داخل خانه منتقل کند. در این مقاله می‌خواهیم سقف شیروانی را بررسی کنیم که توانسته بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. سقف سنگریزه علاوه بر زیبا بودن، از استحکام و قابلیت اطمینان بالایی نیز برخوردار است و مهمتر از آن، قیمت مناسب دارد. اینک به بررسی سقف سنگریزه‌ای می‌پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399

شرکت مایکروسافت همیشه به‌ خاطر نوآوری‌هایش توانسته فروش بسیاری را در بازار تجربه کند و جزو محبوب‌ترین برندهای دنیا شود. همان‌طور که می‌دانید این شرکت به تولید یک ‌سری از لپ‌تاپ‌ها به‌ نام سرفیس می‌پردازد که عموما از کیفیت و مشخصات سطح بالایی بهره می‌برند. به ‌تازگی خبرها حاکی از آن هستند که مایکروسافت می‌خواهد از لپ‌تاپ‌های جدید خود پرده بردارد. این دستگاه‌ها سرفیس پرو ۷ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ نام خواهند داشت. مثل هر دستگاه دیگری، برخی از مشخصات این کالاهای دیجیتال نیز به بیرون درز کرده است که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

با این‌که شیائومی به‌عنوان برندی در بخش موبایل‌های هوشمند شناخته می‌شود، اما این شرکت چینی در حوزه‌های مختلف مثل لپ‌تاپ نیز فعال است. امروز این برند از لپ‌تاپ جدید خود با نام RedmiBook 14 Pro پرده برداشت که قابلیت‌های فراوانی دارد و به‌ قول شیائومی برای همه کاربران مناسب است. یکی از ویژگی‌های مهم این کامپیوتر قابل‌حمل، سخت‌افزار قدرت‌مند آن است که توسط شرکت اینتل تامین شده است. البته گفته می‌شود این لپ‌تاپ فعلا در کشور چین عرضه خواهد شد و در ماه‌های آینده – به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۱۹ – به تمام کشورها ورود پیدا می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , RedmiBook 14 Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی